به مرکز پشتیبانی گیم رنتر خوش آمدید

پایگاه دانش گیم رنتر

معرفی مرکز پشتیبانی گیم رنتر

11 ماه پیش

مرکز پشتیبانی گیم رنتر، به عنوان کامل‌ترین و بزرگترین سامانه پشتیبانی در حوزه گیمینگ در اختیار همه گیم رنتری‌ها قرار گرفته و شما گیم رنتری‌های عزیز از این پس می‌تونید از این مرکز برای مشاوره پیش از خرید،‌ پشتیبانی کلیه سفارشات، دریافت راهنمایی‌ها و آموزش‌ها و هر نوع سوال و مشکلی استفاده کنید.

مرکز پشتیبانی شامل چه بخش‌هایی است؟

مرکز پشتیبانی گیم رنتر شامل ۴ بخش و کانال هست. پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی چت آنلاین،‌ پشتیبانی تیکتینگ و پایگاه دانش. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌تونید از بخش استفاده کنید.

۱- پشتیبانی تلفنی: سامانه تلفنی گیم رنتر با ویژگی‌هایی نظیر صف انتظار، اتصال هوشمند به کارشناس مربوطه، تماس مستقیم با داخلی کارشناس و ... آماده شنیدن صدای گرم شما گیم رنتری‌هاست. ساعت پاسخ گویی تلفنی گیم رنتر همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر بوده و ما هیچ تماسی رو بدون پاسخ نمی‌گذاریم.
شماره تماس گیم رنتر:‌ 02191690590

۲- پشتیبانی چت آنلاین:‌ در چت آنلاین گیم رنتر شما می‌تونید در کمتر از چند ثانیه از کمک کارشناسان استفاده کنید و به جواب سوالتون برسید. در چت آنلاین ما پیگیری سفارشات شما رو انجام می‌دیم، برای خرید محصول مورد نظرتون راهنمایی‌تون می‌کنیم،پشتیبانی اولیه از سفارشات شما رو انجام می‌دیم و هر نوع سوال یا مشکلی که مطرح کنید از طرف کارشناس‌های گیم رنتر مورد بررسی قرار می‌گیره و راهنمایی‌های لازم ارائه میشه.
چت آنلاین گیم رنتر: http://talk.gamerenter.ir

3- پشتیبانی تیکتینگ (جدید): برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی گیم رنتر، سیستم جدید تیکتینگ راه اندازی شده تا سوالات فنی و تخصصی، پشتیبانی محصولات و سفارشات و کلیه مسائلی که نیاز به بررسی دقیق تر دارند از این طریق رسیدگی شوند. ثبت تیکت کمتر از ۱ دقیقه زمان می‌بره و بهترین پشتیبانی رو دریافت می‌کنید. در زمان ثبت تیکت با انتخاب دپارتمان صحیح، طرح سوال یا مشکل با جزییات نظیر تصاویر مربوطه، شماره سفارش و ... سرعت پاسخ گویی کارشناسان گیم رنتر رو بالا می‌بره.

۴- پایگاه دانش (جدید): در پایگاه دانش جدید گیم رنتر کافی است هر نوع سوال یا مشکلی رو پیش از درج در پشتیبانی آنلاین و یا تیکت، در مرکز پشتیبانی گیم رنتر جست و جو کنید تا بهترین جواب‌ها رو دریافت کنید. پایگاه دانش گیم رنتر هر روز جامع ‌تر شده و بهترین جواب ها رو در اختیار شما می‌گذاره.

نظرتون رو با ما به اشتراک بگذارید:
اگه در استفاده از مرکز پشتیبانی گیم رنتر مشکلی داشتید حتما با درج تیکت و انتخاب دپارتمان گزارش مشکل، انتقاد و پیشنهاد ما رو مطلع کنیدو اگر تجربه‌ای در استفاده از این مرکز داشتید با درج نظرتون در صفحه معتبره گیم رنتر، سایر گیم رنتری٬ها رو مطلع کنید.

لینک درج نظر:
https://motabare.ir/review/gamerenter.ir