چرا اسپاتیفای پریمیوم فمیلی ممبر ناموجود شده؟ علت و راهکار جایگزین
2 ماه پیشاسپاتیفای پریمیوم که به عنوان یکی از محصولات پرفروش گیم رنتر همواره مورد توجه و استقبال قرار داشته، در هفته های اخیر دچار تغییراتی شده که نیازمند بررسی، ارزیابی و اطلاع رسانی به شما عزیزان است.
در پلن های پریمیوم اسپاتیفای، شرکت ارائه دهنده خدمات (Spotify) "Spotify Technology S.A ، روش های خرید متفاوتی در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از این روش ها، خرید به صورت خانوادگی یا همان فمیلی ممبر بوده که به شما اجازه می دهد تا ۵ عضو را به یک اشتراک فمیلی خود اضافه و پریمیوم کنید. در کشوری مثل ایران که متاسفانه دچار شرایط تحریمی است و امکان پرداخت های ارزی مستقیم برای ما فراهم نیست، خرید به صورت اشتراک فمیلی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها بوده است.
متاسفانه طی دو هفته اخیر خرید اشتراک به صورت فمیلی و استفاده از آن دچار مشکلاتی شده که نتایجی از قبیل زیر را به همراه دارد:
- اکانت شما دچار محدودیت دائمی شده و هرگز امکان پریمیوم شدن در یک پلن فمیلی را نخواهد داشت.
- بعد از مدتی استفاده امکان دریافت ایمیل و خارج شدن از فمیلی محتمل است.
لذا بر خلاف برخی فروشندگان که استاندارد مشخصی در روش های فروش ندارند، گیم رنتر بر اساس تجربه ۸ سال فعالیت در این حوزه و مسئولیت اجتماعی خود در قبال کلیه گیم رنتری های عزیز، این اطلاع رسانی را منتشر و تغییرات زیر به اطلاع شما عزیزان می رسد:
۱- کلیه مشتریانی که اشتراک فعال دارند، اشتراک آن ها بدون مشکل فعال و قابل استفاده خواهد بود.
۲- تیم فنی گیم رنتر در حال بررسی و ارزیابی بوده و در صورت امکان پس از موجود شدن مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.
۳- در حال حاضر بهترین انتخاب و پیشنهاد گیم رنتر برای خرید اسپاتیفای پریمیوم، خرید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم انفرادی | Individual با قابلیت تمدیدهمیشگی، اختصاصی بودن و آماده سازی سریع است.
توجه: پیش از خرید هر نوع محصول دیجیتالی، می توانید با بررسی صفحه فروشگاه در مرجع نظرسنجی معتبره، از میزان اصالت فروشگاه مطمئن شوید.